Wat betekent de situatie rondom het Coronavirus voor jouw Bundelz autoverzekering?

Wij begrijpen dat de huidige situatie rondom het Coronavirus vragen oproept. Daarom hebben wij de belangrijkste vragen op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet bij? Start een chat of mail naar hallo@bundelz.nl.

De wachttijden kunnen iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Hiervoor vragen wij je begrip.

Ik wil een Bundelz Autoverzekering aanvragen
Helaas kun je tijdelijk geen Bundelz autoverzekering aanvragen. Wij kunnen op dit moment namelijk geen kilometertellers versturen. Je kunt wel je bundelprijs berekenen.

Wil je een seintje krijgen zodra aanvragen weer mogelijk is? Laat dan hier je e-mailadres achter.


We gebruiken je e-mailadres alléén om je te informeren zodra aanvragen weer mogelijk is.

Ik heb een Bundelz autoverzekering aangevraagd
Heb je vóór maandag 16 maart een aanvraag gedaan? Dan wordt jouw aanvraag gewoon verwerkt en kun je starten op de door jou gekozen ingangsdatum.

Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van de kilometerteller?
Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Daarom raden we je aan om de kilometerteller zelf in je auto te plaatsen en niet naar de Kwikfit te gaan. Kom je er niet uit? Wij staan voor je klaar. Mail je vraag naar hallo@bundelz.nl.

Ik wil graag contact met een medewerker van Bundelz
We doen ons uiterste best om je vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Telefonisch zijn we momenteel minder goed bereikbaar. Je kunt het beste een mailtje sturen naar hallo@bundelz.nl.

De wachttijden kunnen langer zijn dan je van ons gewend bent. Hiervoor vragen je begrip.